Search This Blog

Friday, October 8, 2010

aNtArA NaBiLa, KrIsTiNe, ReEn N aKu???

Haiyaa ini pg aku nak bukak cyter lg pasal post aku yg lepas... nieyh sumer si kechik tuh punyer pasal x abes2 kat FB ckp pasal Nabila... jumper pon ckp pasal Nabila... sampai member2 aku yg laen pon terjebak join gak n ley wat bahan (hish!!! da kene baru taw!)



Sambel berceriter sambel pose haha!



Al- kisah aku yg kejap berani kejap x berani nih (semenanyer penakot) haha dengan lagaknyer malam td cabot ostel...memandangkan ostel asek xder aer n pewot ku yg memulas2 sepantas kilat aku tepon abg aku suh amek nk balek umah b4 gate ostel kunci kol 10mlm...

Dalam aty dah bahagye ley jumper katil tersyg... ley guling2 n mandy kat toilet lam bilik aku sniri... BAHAGIYENYER!!! opsss!!! luper nak gtaw... lampoo bilik aer aku tuh dah k.o so law aku mandy ker per memg x top pintoo lar guner cahayer keimanan dr lampoo bilik akuw... n kat umah tuh aku tggal ngn 2 org abg yg x penah nak melekat kat umah... parents dok melake n akak dok umah abg 1st aku...

Enuff wif tat... mlm tuh b4 tdow maseng2 still sebok bahan membahan ngan guner namer si Nabila tuh... padahal sok pg2 sebelom subuh aku kene bangon mandy siap2 g blek ostel... nga kesejukan nak maty mandy ditambah ngan x top pintoo bilik aer.... angen sepoi2 x berbahaser dr kipas bilik aku tiop2 badan aku yg nga mandy tuh.... Fuh3!!! bertambah2 menggigil lar aku... aku pon dengan kereknyer nak top pintoo sikit xnak kene kipas...
Skali gelap gulita lar!!! otak akuw da start mengong... tiber2 terbayang Nabila join aku mandi di setiap sudut bilik aer... maty akuw!!! cmner law dye tiber2 melawat akuw... yelar... aku jugak yg nyakat Reen sakan malam td aku ckp "ko sebot namer Nabila tuh 44kali kompem dye dtg tdow sbelah ko mlm t xpon teman ko webcam"... amek ko!!! skg aku pon da x dapat bezakan aku menggigil kesejukan ke ketakutan...


So... langkah pertame aku tekad nak bukak balek pintoo... antara maty terkejot tgk Nabila ngan maty kesejukan aku prefer maty kesejukan... b4 nak bukak pintoo aku da pysco otak akuw nih... fuh3!!! mintak2 Nabila x beri salam belakang pintu... law dye ader cmner??? xkan aku nak lari bogel kua bilek??? larat ker aku nak tolak dye??? uder maner?? bangah maner?? HELP!!!


Perghhh!!! naseb bek xder aper2... aku try enjoykan diri aku nyanyi lagu Rihanna I love the way u lie dlm aty... walaopon x hapal sgt...ulang2 jerlar... smbel menggosok2 gigi dengan lajunyer... ibarat mengasah tareng aku mner taw kene berlawan ngan Nabila jap g...

Hurm selamat xder per2... sumer berjalan lancar... aku bukak pintu capai remote kipas n off twos... siap2 smpai ostel nek bus... bfast msok kelas n on9!!!

Haiya!!! bukak2 jer FB member aku tagged lg video2 seekers kat umah Nabila... tp katernyer namer umah tuh Kristine Villa lar plak... Nah!!! lantaklarr!!! x sanggop nak pikir dah!!! nieyh bawah ni aku da masokkan skali video2 tersebot...

Sekian dr beta yang berani lg gagah perkose....
Wassalam~

4 comments:

  1. hye dear..singgah cni..nak tgk sesuatu x? jom terjah cni..:)

    ReplyDelete
  2. hurm singgah jap..memories eh ..

    ReplyDelete
  3. Happy Besday TO u..Bulan ni kan???Kem salam geng2 nurse KPJ seme..

    ReplyDelete